pondělí 25. dubna 2016

Pampelišky

Z páteční výpravy jsme si přivezli ještě jednu cennou surovinu - pampelišky :-) To období, kdy jsou v plném květu mi vždycky přijde tak krátké, že jsem na sebe letos opravdu hrdá, že jsem je zvládla posbírat i s takovým velikým břichem. A zpracovat taky.
Doma milujeme pampeliškový med, takže volba receptu byla jasná. Jen jsem opět řešila svoje dilema ohledně udaného množství cukru a rozhodla se ho dát o polovinu méně. Takže letos si pochutnáváme na pampeliškovém sirupu, ale kluci nevypadají, že by s tím měli problém :-) Je skvělý do těhotenského čaje a taky i jen tak samotný do vody s pár kapkami citrónu a limetky.
Receptů najdete na internetu hromadu, tak tu nebudu spamovat dalším. Ale mám pro vás jednu vychytávku - 10 květů váží cca 10g, tak už vás nerozhodí recepty typu 400 květů opereme pod tekoucí vodou... Je to prostě 400g.
Tak pěkné pondělí a ať vám tento týden příjemně utíká!


Žádné komentáře:

Okomentovat