čtvrtek 28. dubna 2016

Kokosové šampomýdlo - umývací update

Po nabídce kokosového šampomýdla se jenom zaprášilo, už mi doma nezbylo ani jedno. Aby vám dobře sloužilo, mám pro vás pár zkušeností a tipů, které jsem zatím umýváním svých vlasů se šampomýdlem posbírala :-)
Poprvé jsem si vlasy umyla pouze šampomýdlem. Prakticky stačí vlasy mýdlem párkrát přejet a jakmile je začnete promasírovávat, vytvoří se jemná a hustá pěna, která se dostane všude po hlavě i do délky vlasů. To pro mě byl opravdový zážitek, protože od Vánoc jsem měla při umývání vlasů na hlavě pěnu jen párkrát a ten pocit... Napěněné vlasy - trochu se mi po něm stýskalo.
Zklamání přišlo po omytí vlasů vodou, protože vlasy zůstaly takové tuhé, těžké a hrubé. Na pohled to poznat nebylo, ale necítila jsem se s nimi zrovna příjemně.
Tak jsem napodruhé doplnila umytí šampomýdlem o octový oplach. Po umytí pěny vodou přelijete vlasy asi lžící octa, kterou si ve sprše doplníte přibližně dvěma deci vody. Oplach s sebou sebere tuhost a vlasy zůstanou jemné a lesklé. O účincích octa na vlasy se ještě rozepíšu v článku o tom, jak si umývám vlasy úplně bez mýdla, ale ještě přidám jeden tip, a to vlasy po octovém oplachu už znovu nepropírat vodou, protože jeho účinky by zmizely. A nemusíte se bát, že vlasy zůstanou "vonět" po octu. Nevím sice jak to, ale nezůstanou :-)
Mějte se parádně a kdo už má doma ode mě šampomýdlo -  dejte mi vědět, jak jste spokojení!

Žádné komentáře:

Okomentovat